Rabu, 12 Desember 2012

siapa diriku


Sedikit tentang ardiyanto
saya cuma wong deso yang sanagat minim pengetahuan
bapak-simbok seorang petani tulen tapi alqamdulilah bapak sama simbok saya bisa menyekolahkan saya sampai SMK dan saat ini saya belum bisa kuliah karna mungkin belum ada rejeki untuk menuntut ilmu lagi,,,walaupun saya nggak bisa sekolah lagi tetapi alqamdulilah sekarang saya sudah bisa berkerja di SDN Ungaran 1 yogyakarta dengan kerterbatasan pendidikan saya harus membuktikan bahwa saya bisa bahwa saya mampu,,,bersaing dengan teman-teman saya yang mungkin mempunyai title s1,s2,dll tapi bagi saya nggak masalah nggak takut dan saya berani bersaing dengan orang-orang itu terutama di bidang saya INFORMATIKA.
saya lahir di gunung kidul tanggal 10 juni di desa temuireng II girisuko panggang gunung kidul...yogyakarta,,

coret-coret wae...
Kapan durung ngerti nandes tatu dodo seng gawe nelongso biso mari
kapan durung ngerti opo aku biso nompo tresno liyo nggo nambani

wes akeh seng ngandani ajar seko sitik nglalekake
ngalamun seneng dewe dudu dalan kanggo nuntasake....sedihku

bisane podo nduweni,opo mung wates nong ngimpi
seprene aku ora ngerti ngopo kudu pisah

opo aku salah males katresnane sseng wes di bukteke cukup suwe
opo deke salah nresnani awaku ben kahananku ming koyo ngene

isaku mung nyenyuwun ono mukjisat seng anekani
bandaku mung katresnan seng duwung tulus neng jero ati....sedie
 

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review